#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 | Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Masa go through semua tajuk-tajuk #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ni awal-awal hari tu,.una 
rasa macam tak sabar-sabar nak sampai pada tajuk yang #kesepuluh ni iaitu, #TetamuRayaPalingDitunggu-tunggu..


Taddaaa....siapa ni? tak tau nak katalah kalau ampa tak kenai..(tiba-tiba keluar bahasa utagha ) ini lah USTAZ DON.. ini lah juga tetamu yang una akan tunggu untuk raya ni...( walaupun una tau memang tak kan terjadi punyalah..haha dah suruh cerita,so una ceritalah..)

Una dah pernah jumpa Ustaz Don secara live masa Ustaz Don bagi ceramah kat UPM dulu..kira Ustaz Don adalah jugak beberapa kali datang bagi ceramah kat UPM,taip una cuma sempat pergi sekali sahaja..

Kenapa una pilih Ustaz Don sebagai #TetamuRayaPalingDitunggu-tunggu..adalah sebab una suka cara menyampaian ceramah oleh Ustaz Don ni..bukan sebab beliau Handsome je okay..itu kira bonuslah untuk beliau..tapi yang lagi best adalah sebab cara penyampaian ceramah Ustaz Don sangat humble dan sangat bersahaja,.bila buat lawak pun kira semua lapisan umur boleh faham...huhhu..Tapi,penceramah lain pun una suka jugak macam Ustazah Nor Bahyah, Ustaz Kazim Elias dan Ustaz Azhar Idrus.

Nah..Una belanja sikit gambar Ustaz Don..thank you to Google




Jadi sebenarnya una tak masuk lagi niat sebenar kenapa Ustaz Don jadi pilihan untuk #TetamuRayaPalingDitunggu-tunggu ni..Tujuan sebenar adalah sebab memandangkan bila semua family berkumpul kat rumah nenek,.nenek atau wan (atok) akan bagi tazkirah untuk semua ahli family..(alhamdulillah..) jadi,una rasa berpendapat,dengan kehadiran Ustaz Don ni akan mencelikkan lagi beberapa biji mata yang selalu terlelap..(termasuklah una sendiri..huhu) dan sudah semestinya sesi soal jawab akan jadi lebih meriah lagi...inshaaAllah  =D

P/S : Dengan ini saya harap harap Ustaz Don terbacalah blog saya ni..dan katakan ustaz Don berbesar hati nak jadi tetamu raya saya tahun ni,Ustaz Don boleh email saya  ( nurulhusna728@yahoo.com ). Tudiaaa berangan..tinggi ke langit.. huhuuhu 

Wassalam.

Love,Fi Hifzillah.
~UNA~

Location: Universiti Putra Malaysia, 43300 Serdang, Selangor, Malaysia
Posted in , , , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 | Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu

  1. hihihihi... kita viralkan eh :P

    ReplyDelete
  2. amin...kak yan doakan...manalah tahu jadi nyata...insyallah

    ReplyDelete
  3. Kalau Ustaz Don tahu nie, mesti dia nak jumpa Una ^-^

    ReplyDelete

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.