Selamat Berpuasa Kepada Semua Umat Islam :)

Assalamualaikum



Untuk semua umat Islam di seluruh negara,rasenye belum terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN iaitu bulan puase...Puase ni bukan just untuk tahan lapar dan dahage je taw,tapi akan mengajar kita banyak untuk jadi seorang muslim yang lebih baik untuk mase akan datang,insyaAllah...

Actually,dalam bulan puase ni jugak cukup senang untuk kite kumpul pahale..Antare contohnye,
>Firstly,jangan tinggal solat..walaupun penat berpuase..
(In fact kite akan lebih segar lepas solat..)
>Boleh beristighfar time-time rehat atau lepas solat
>Sedekah kat masjid ke,kat orang miskin,anak yatim
(Susah sangat senyum je..sedekah jugak kan..:) )

Haa..tulah antare-antarenye..Nanti aku akan postkan lagi..dari semase ke semase..InsyaAllah...Boleh jugak gambar kat bawah ni sebagai refresh perkara-perkara yang wajib dalam bulan puase..Boleh jugak praktikkan time bukan bulan puase...:





P/S :Mintak maaf aku tak sempat nak post entry pasal ape yang nenek aku bagi tazkirah  tu,sebab aku agak busy 2,3 hari ni..Sampai berhabuk dah blog aku ni..InsyaAllah aku akan postkan jugak..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.