Potato Salad by Fatin Liyana

Assalamualaikum =)

Hari ni hari pertama puase,still tengah blur-blur lagi..Pagi tadi rase lapar,and dah jalan pun ke dapur..Tapi tibe-tibe teringat tengah puase...:P Anyway,insyaAllah la esok tak jadi macam ni lagi..So bagi mengurangkan rase bosan dan lapar,aku pun bace-bace la blog orang,masuk facebook,and tengok video baru Mat Luthfi,Om nom nom nom dari link kawan aku,Ain (ape kene-mengenenye Mat Luthfi dengan Fatin Liyana ni ?) So aku pun watch on youtube,then aku ternampak video Fatin Liyana..tibe-tibe aku teringat Fatin Liyana ni pun blogger jugak kan..So aku tengok lah blog die..And then aku ternampak entry die pasal Potato Salad..Haaa terus perut jadi lapar..

Mintak maaf ye saye print screen entry ni..Fatin Liyana 

Haa tapi tu lah since aku dalam mood yang agak teuja nak belajar masakan yang bukan nak kate pelik,tapi macam tak selalu orang buat,sejak dah tengok MasterChef Selebriti..Aku rase aku akan try resepi ni..Sebab,bahan-bahan die bukan je senang nak cari,tapi resepi ni simple..Dan cepat..

And,dalam-dalam bulan puase ni kalau xde idea masak sahur boleh jugak try resepi ni..:) 

Ni pulak die punye bahan-bahan and care nak buat..credit to Fatin Liyana =)

Ni pulak gambar bile dah siapnye Salad Potato.. =)

Itu sahaja untuk kali ini..Selamat mencuba dan Selamat berbuka puase kepada semua umat Islam di selurug dunia!..=) And lots of thanks to Fatin Liyana kerane telah terlibat secare tidak langsung dalam entry ni..<3 <3 <3

P/S : Sekadar sharing sahaje..Mane taw boleh dapat pahale buat orang lain ade idea nak masak n kenyang dapat makan..hehe ;D


Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.