Macam mane ye nak start?

Assalamualaikum

Macam mane eh nak start?
Hari ni,nenek dengan wan aku,bersame dua orang lagi nenek sedare aku buat kunjungan kat rumah aku..Diorang sampai salam lepas asar tadi,tak sure around pukul berape..And mereka akan bermalam di rumah aku..wee :D

So lepas solat maghrib tadi, macam biase,nenek aku suka bagi tazkirah bile lepas solat jemaah..So topik pade kali ni adelah persediaan menjelang bulan Ramadhan,dan amalan di akhir-akhir bulan Sya'ban..Dan..Pergi pulak ke topik...Alamak aku dah lupe..Humm ade topik amalan yang akan selamatkan kite dari azab api nerake..Dan..Antara kesian dan sayang...

Jadi,saya rase tertarik untuk kongsi dengan anda-anda semua..Tapi..tak tak sure macam mane nak start..Ye la sayang sebab kalaulah mungkin ade antare kite yang masih tak jelas lagi dengan hukum,balasan syurga dan neraka..Actually banyak sebenarnya cara yang boleh buat kite dapat banyak pahale,and cara tu tersangatlah senang,dan tak payah pun nak keluarkan modal ape-ape...

Nampak tak?Tu lah tandenye Allah sayangkan kite..Allah nak kite senang masuk syurga,cume kite je yang malas nak buat..

P/S : Untuk entry yang akan datang aku akan sharekan antara-antara 

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.