I'm sorry..Its my fault..

Assalamualaikum
I'm sorry..I didn't mean it..
Entry ni aku tujukan khas untuk seorang blogger yang aku dah buat salah kat die semalam...Aku tak taw ape kene dengan aku semalam sampai semua bende rase tak kene,and biase lah bile dalam chatting atau message,kadang-kadang boleh terjadi salah faham yang disebabkan gaya bacaan kite pada text yang kite dapat tu..and,semalam aku rase bende tu dah terjadi kat aku..
And aku mengaku memang salah aku jugak sebab aku terus hentam tanpe berfikir..tapi aku still menggunekan bahase yang baik..tapi lepas ade beberapa ayat dari blogger tu yang die bagi kat aku,buat aku terfikir balik..die betul...
Aku tak sepatutnye bertindak ikut perasaan aku and aku terus nak mintak maaf kat die,tapi sesuatu yang tak dijangke dah berlaku...o'oww...Then aku terus tepuk dahi..haishh ape aku dah buat ni...
I just hurt someone's feeling..

#Tapi pagi tadi aku ingat-ingat balik lepas incident tu,aku terus tertido...sighhh =.="" Sah lah mood aku yang tak baguih malam tadi disebabkan aku terlalu penat...And orang lain yang jadi mangse..Ya Allah..Husna..Husna..

P/s : To that blogger...saye mintak maaf sangat-sangat..ape-ape yang saye katekan semalam tu saye tak niat pun..semua tu cume ikut perasaan saye...

                                Sorry..



 
This is for u  thanks for everything u taught me..


Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.