Love Jang Guen Seuk

Assalamualaikum  ^,^ 

Annyeong hessayo.... :) Kenape la ber annyeong-annyeong ni kan..sebab,kali ni aku nak cerita pasal pelakon korea lelaki yang aku minat.Sebenarnya tadi nak tukar background music untuk blog ni.Tiba-tiba nampak pulak name die (pelakon Korea ni la ) kat senarai lagu tu,..ha name die, Jang Guen Seuk.



     Ha..ni la Jang Guen Seuk,comel kan die senyum...heee..eh ni ade message dari Jang Guen Seuk..                 Jang Guen Seuk : Annyeong hessayo...Jang Guen Seuk amida.. :) haa percaye tak?

Tak sangka die ade senyuman yang sangat comel macam ni,sebab aku tengok die belakon dalam cerita You're Beautiful tu,muke die bukan main ketat lagi..Tapi aku memang suka sangat die belakon dalam cerita tu,character die dalam tu memang ade jugak lah sifat-sifat lelaki yang aku suka. Hee.. Of course lah aku tak suka sangat tengok die yang berlagak,lepas tu nak marah orang je kerja die,tapi dalam mase yang same die tu seorang yang baik,sweet...and caring dan jugak senang faham perasaan orang.Haishh suweett gile lah..

Aku nak kate kenal Jang Guen Seuk ni sangat, xde lah..tapi boleh lah..Tapi ade jugak lah stalk-stalk die sikit kan,pastu  taw jugak la beberapa maklumat pasal diri die..Alah die tak taw pun aku stalk die..By the way,ni lah yg aku dah dapat...:)

Profil Jang Geun Suk : 
Nama: Jang Geun Suk 
Lahir: 4 Agustus 1987 
Tinggi/berat: 182 cm / 63 kg 
Gol. darah: A 
Hobi: musik, sky, snowboarding 
Studi: Universitas Han Yang 
Zodiak: Leo 
Golongan darah: A 

Film Layar Lebar: 
• You’re My Pet | Neoneun Pet (2010) 
• Where the Truth Lies | Beogeoking Salinsajeon (2009) – Pearson 
• Baby & Me | Ahgiwa Na (2008) – Joon-Soo 
• Doremifasolasido (2008) -Shin Eun-Kyu 
• Crazy Waiting | Gidarida micheo (2008) – Won-jae 
• The Happy Life | Jeulgu woon Insaeng (2007) – Hyeon-Jun 
• One Missed Call Final | Chakushin ari final (2006) – An Jinu 

Serial TV: 
Marry Me Mary! | Maerineun Uibakjoong (KBS2 / 2010) – Mu-Gyul 
• He’s Beautiful! | Minamyisinyeoyo (SBS / 2009) – Hwang Tae-Kyeong 
• Beethoven Virus (MBC / 2008) – Kang Geon-Woo 
• Hong Gil-Dong, The Hero | Kwaedo Honggildong (KBS2 / 2008) – Lee Chang-Hee 
• Hwang Jin-Yi (KBS2 / 2006) – Kim Eun-Ho 
• Alien Sam (Tooniverse / 2006) – Bong Sam 
• Lovers in Prague | Peurahaui Yeonin (SBS / 2005) – Yun Geun-Hee 
• Nonstop 4 | Nonsteutop 4 (MBC / 2003) – Jang Geun-Suk 
• Great Ambition | Daemang (SBS / 2002) – Park Si-Young (young) 
• Ladies of the Palace | Yeoin Cheonha (SBS / 2001-2002) – Jung-Ryum (young) 
• Four Sisters | Ne jamae Iyagi (MBC / 2001) – Young-Hoon (young) 

Ni aku ade banyak lagi gambar Jang Guen Seuk,tak taw nak simpan kat mane lagi,so upload la kat sini..Haha tipu je..Sorry-sorry..Ambik kat internet je...hihi..







                                     
                                                   The cool face of Jang Geun Seuk


                                    


Ingat comel la buat macam tu?haha

 Jang Geun Seuk nak try jadi Kasim Selamat..hehe



Sumpah comel la die ni..tapi aku tak suka die berambut panjang..dah macam perempuan....hurm tp bestnye kalau tibe-tibe terserempak pulak dengan die kat Malaysia ni kan..tapi peratus nak TERSEREMPAK tu memang kurang 5% lah..Simpan dalam blog je la angan-angan tu Husna..hehe..

Lastly,I LOVE YOU JANG GUEN SEUK...! :)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.