Ber "broga" di PTSS,Perlis.

Pagi tadi aku dengan kawan-kawan aku ( efa,tasha,aniz,sharima,salehona n syahirah) pergi ber "broga" kat bukit Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Perlis atau singkatannye PTSS.Dalam pukul 8.00 pagi jugak la gerak,plan awal nak gerak pukul 7.00 pagi..tapi kite hanye mampu merancang..kan2..betul x? hee


Tapi sayang sekali sebab keluar2 je,tibe2 hujan...mule2 rase kawan-kawan aku ni xde rezeki la nak panjat bukit "broga" tu..aku dah pernah naik da bukit tu,sebab tu pagi td aku bawak dorang..che wah..
Kirenye ni kali kedua dan terakhir aku naik bukit tu,tapi tadi kawan aku,efa ajak aku naik stage yang kirenye stage yang paling tinggi lah kat mini broga ptss tu.huhu..fuhh..mule2 tu aku hampir tergelincir..

First sebab selipar (haa ade jugak orang daki bukit pakai selipar kn..:P ),selipar aku tu licin sikit..Lepas tu tibe2 ade orang call pulak time aku tengah mendaki tu..salah jugak kot,aku pun jawab call time mendaki,.(bagi taw call jap lagi je..hehe ) nasib baik lah tak jadi accident pe2 kat situ..Kalau tak sia2 je..nak ambik exam lagi..

So,alhamdulillah sangat2..efa ade offer selipar die,tapi tak sampai tangan aku nak ambik..so aku pun dengan pantas fikir,kalau aku teruskan jugak aku mesti tergelincir guling2 sampai bawah..haha..Perhh tak nak aku...dah la semua tu batu..so aku ambik langkah tanggalkan selipar..daki sampai atas berkaki ayam..hehhee

alhamdulillah..selamat jugak sampai...ni la die..semua gambar2 aku dengan efa kat bukit broga tu..gambar2 dengan dorang yang lain belum dapat kat tangan aku lagi..so tak dapat nak masukkan sekali..:(








Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.