Kursus 3P Comptia A+ di Perlis

Assalamualaikum..


Macam dah terlambat je nak post pasal cerita ni.ye la sebab dah 3 hkari aku ade kat Perlis ni..Tapi tak pe la..baru 3 hari..hehe..Ok,cerita pasal kursus 3P ni,ni adalah kali kedua aku menghadirkan diri,mengorbankan waktu cuti,melupakan seketika keseronokan menonton wayang,berjalan-jalan dan sebagainyalah..demi untuk kursus 3P ni,tapi kali ni tak sama dengan kali pertama dulu sebab,kali ni aku ambik kos lain pulak,name kos tu ialah,Comptia A+ dan dibuat di Perlis Indera Kayangan..atau lebih tepat lagi,di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Perlis.Dalam kursus ni,aku akan belajar lebih mendalam tentang hardware,macam mane untuk betulkan laptop,buat connection dan sebagainyalah..Berbanding yang kali pertama dulu,aku ambik kursus pasal Java Programming,buat application dari java and macam-macam lah lagi..

Macam mane pun,kalaulah nanti ade sape-sape yang mintak aku discribe poli ni macam mane,aku rase aku tak mampu sangat nak menjawab soalan tu,sebabnya,macam belum cukup memuaskan dan macam tak berbaloi kursus yang dianjurkan mahal-mahal,tapi service dari sudut lain tu dalam "sebegitu rupa".Tak dinafikan,walaupun ni pun kali kedua aku sampai di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Perlis ni,poli ni memang nampak canti,nampak style UITM,besar and luarnya nampak cantik..ade jugak rakan aku yang cakap macam Lim Kok Wing..Haishh bukan main lagi..:P tapi tu lah..hurm...

Hurm memang penat lah kan kat sini..Haa ni pun tah tibe2 je rase penat..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.