oxam oh exam

   Semalam time jawab paper HCI (Human Computer Interaction) aku rase pening kepale,rase tak larat giler dengan dok terbersin-bersin sebab selsema and yang paling penting rase macam nak berhenti jawab je..tapi sebab fikirkan exam tu penting aku gagahkan and teruskan jugak...sebenarnya dari paper Java kelmarin lari aku dah dok terbersin-bersin..seksa giler bile selsema...
    Lepas tu,bile dah balik rumah,aku terus terbaring n tertidur,bile bangun-bangun je rase badan aku dah panas,n kepala rase berat sangat,hidung pun lagi lah,dengan tersumbatnya,dengan mengalir-ngalir je cecair tidak berwarna die tu.haha.Yang tak tahannye "sleeping partner" aku,anis pun demam jugak lepas tu.haha.kesian kat anis,tapi dah takdir,bukan aku saje bagi bg virus.

   Petang tu bagi taw kat ibu,then ibu call suruh pergi klinik,ayah kate try tanye kalau ade yang panel nanti guna yang panel punya..tapi aku x pergi klinik pun,petang tu jugak  housemate aku,ijan teman aku pergi sabak bernam beli ubat,aku just beli panadol soluble,asam jawa (de la orang tu ajar aku minum air asam jawa bile demam),koyok and 100 plus untuk anis.
   Dugaan melanda bile time nak bayar casher cina kedai tu dok sibuk interview aku kenape bile tu kenape x beli ni,kenape tu kenape ni...haish..siap promote barang2 dia yang lain tu yang aku rase macam nak sumbat je mulut aunty tu gn pe2 yang muat kat mulut dia tu and rase macam nak cancelkan,beli kat tempat lain je,tapi fikir sebab aku tengah tak larat,layan je la aunty tu.tapi aunty tu memang sibuk je..biarlah aku nak beli ape pun..huh.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.