Conguratulatios . . .

  Well,semalam 17 November 2011 ada 3 perkara penting yang berlaku dalam life aku.

First,aku jawab exam paper algorithm.Tahniah untuk aku sebab berjaya lawan demam untuk jawab exam.semalam aku jawab exam dengan tidak bersin-bersin kerana selsema lagi..weee :)) terima kasih kepada Allah juga sebenarnya,sebab berikan aku kesihatan yang baik..

Second,perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Indonesia yang akan tentukan siapa yang akan masuk separuh akhir untuk piala....=.=?? Sukan Sea la..:P  Aku jarang tengok perlawanan bola sepak,tapi sebabkan semalam negara aku,malaysia yang lawan aku tengok lah jugak.Tapi tengok first game je pastu aku tertidur..boleh tertidur pulak kan.Tapi macam mane pun tahniah untuk kejayaan masuk ke semi final dan mengalahkan Indonesia dengan 1-0 yang telah di score pada first game.

Third of all,adik aku dapat 4A dalam UPSR.aku aspect dia dapat 5A sebab dia dapat 4A time trial,but somehow still okay as she tried her best.So tahniah and good luck for the next journey..


      

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.