Antara 2



Bismillahirrahmanirrahim 

Hallu... I'm back..with a love story about a person who sometimes don't really cares about love,...that is... me! Why did I said that so ?? because you have to know ya people, love ( I would say love before marriage) is something that still unsure.. 

Ye,memang seharusnya kita berlaku jujur,setia,mengambil berat and..so on lah kepade partner kita tu.Tapi,kalau takdir dah tulis die bukan jodoh kita..Kita kenal die berape lame sekali pun,kalau Allah kate bukan,means die tetap bukan jodoh kita.Mungkin jugak orang yang kita tak sangka-sangka,yang tu pulak yang jadi jodoh kita.Kadang-kadang jugak,jenis yang kita suka,kita tak dapat,jenis yang tak pernah terfikir,yang tu yang datang..Itulah namanya rancangan and rahsia from Allah..

So untuk kali ni,aku nak cerita tentang dua orang lelaki yang aku rase aku patut buat solat istiharah..Lepas ape yang dah berlaku awal tahun ni,aku terpakse lepaskan seseorang untuk die dapat hidup die sendiri..So..now just focus dengan mase hadapan dan biarkan ape yang dah berlalu...Tapi kalau orang dalam mase lalu tu tibe-tibe datang balik..We'll see la pulak jalan ceritanya macam mane..Tapi bagi aku yang lepas biarlah lepas.

Dua orang yang sekarang ni.. A & B.... Sorang satu uni dengan aku and lagi sorang from Unisza..

Yang A ni,aku tertarik sebab die seorang yang tenang,tapi tak berape lame,kalau die nak marah,die marah la..boleh memimpin,nampak baik,soft spoken and yang paling aku suka,die suka senyum and nampak macam romantik.. :3 
Yang B,seorang yang tenang jugak,tak cepat melenting,jujur,soft spoken,pandai bergurau,tak pandai marah,tak pandai pujuk and nampak macam kurang romantik. :/

Tapi...aku tak rase yang A tu untuk aku..In fact,die minat kat orang lain pulak tu.Walaupun due-due ni ade la persamaan ciri2 yang aku suke,tapi B lebih rapat dengan aku..B lebih mencuba untuk faham and jadi yang terbaik.

#Jodoh tu rahsia Allah,Allah pasti beri yang terbaik untuk kita.Samada antara 2 orang ni,atau pun orang lain,kalau die jodoh aku,aku tak boleh lawan takdir..Dan aku kene bersyukur dan terima seadanya. =)

Location: Rawang, Selangor, Malaysia
Posted in , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Antara 2

  1. Amboi... Macam gitu ye cik husna.. Moga temu jodoh yang betul ye.... BTW, ni first blogwalking dari anna... Salam ukhwah...

    ReplyDelete
  2. tq hasbullah... amin..semua tu ketentuan dari Allah kn...kite rancang..Dia yg tentukan...dan kadang@ ape yg kite nak belum tentu kite dpt..

    ReplyDelete

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.