Kek 'Chocolate Moist' Kukus.


Assalamualaikum =)

Rase macam seronok sangat bile dapat penuhi impian sendiri..hehee..Time-time tengah cuti sem ni aku ade plan nak belajar masak dengan lebih banyak lagi..Which is yang ni antare plan aku tu la.. Ade lagi sebenarnye..And tak terbuat lagi..

Bile siapnye kek ni,aku rase macam tak percaye aku dah laksanekan ape yang aku dah plan.. Ingatkan cume akan jadi macam angan-angan Mat Jenin je.. Macam kawan aku cakap,once bile kek ni dah siap,and orang suke,then kite akan ade rase nak buat lagi...Humm yup..memang betul pun..

Resepi ni pun sebenarnye bukan resepi aku,aku ambik dari internet jugak..hehe

resepi ni dah aku turunkan pulak kat kawan aku -> ain  hehe

ni lah bahan-bahannye yang aku gune..

Ni proses dah 45% siap..
95% siap..
                       
                                                                      dan...100% siap.. >.<

boleh la adjust-adjust ape yang patut..
         


 Lepas tu....makan...hehehhe
Alhamdulillah lah..dengan sekali try,kak aku menjadi.. First time aku buat kek kukus.. Actually aku practise buat kek ni untuk hari  jadi seseorang.. And mungkin jugak untuk event-event yang mungkin diadekan.. Untuk tambah-tambah makanan je.. =) Jimat la sikit kan....

P/S : Lepas ni nak try dish yang lain pulak... So,sape nak try resepi ni..Silakan try... :)

Posted in , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Kek 'Chocolate Moist' Kukus.

  1. wow... sedap betul nampak..
    pandai betul dia buat kek.. kita nak belajar tpi xnak lagi..hehehe..

    ReplyDelete

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.