Tuah Jersey Harimau Malaya-Alhamdulillah aku lulus!

                


Assalamualaikum =)

Uhuk..uhukk.. bukan main berhabuk lagi blog aku ni...Alhamdulillah..Banyak perkare yang aku busy selame dekat sebulan ni dah settle..Macam cari bahan-bahan untuk kelas tusyen,busy cari kelengkapan raye hari tu,attend kenduri kawin sedare kat Kuala Kangsar,Driving Class for 16 hours,dan last but not least,TEST JPJ! So thats why lah aku tak menyempat-nyempat nak update blog...Tapi mane de orang kesah pun..Hahaha =P  

Ok..Whatever la kan,sekarang aku nak cerita pasal 3 gambar kat atas tu....Agak-agak nape lah ye...Hehe..Ni lah cerita pasal aku TEST JPJ mase 29/8/2012 baru-baru ni..Dan akan jadi sejarah yang bermakne sebab aku lulus dengan sekali test je...Weee :D So ape kaitan dengan Jersey tu pulak?? Hehe actually aku tak ambik berat pun style ape aku nak pakai mase TEST JPJ tu..( Biase lah perempuan kan...) Yang aku taw aku nak pakai something yang simple,as usual,..tak panas dan aku rase relax je...So aku pilih T-shirt,jeans,cardigan,dan tudung bawal.. Lagi pun aku memang simple je..=)) 

Tapi aku tak kaitkan pun dengan semangat Harimau Malaya ke pe ke,yang aku taw nak baju yang tak serap peluh sangat sebab nanti tak ade lah melekit..Thats why aku pilih jersey..hehe biaselah situation yang nervous memang senang buat orang berpeluh pun.. Alhamdulillah aku dapat buat Part 1,iaitu test bukit,parking,lastly tiga penjuru..Dengan usaha yang gigih,ikut cakap cikgu aku,aku dapat buat dengan lancar..

Tapi time sain borang part 1.,bukan main menggigil lagi tangan ni..haha tersenyeh je bile JPJ tu tengok..Bencinye...haha..Then sambung Part 2, bawak kat jalan raye..nak jadikan cerita pagi-pagi lagi cikgu driving class aku yang kedua ambik aku kat rumah..Die tu memang sporting sket..Die ambik aku dengan kereta Perdana die,pastu suro aku bawak..Cuak jugak mule-mule bawak kereta orang tapi bangge jugak lah diberi kepercayaan kan..Student lain tak dapat pun..huhu..Cikgu siap cakap lagi " Nurul,awak tak lulus kejap lagi saya denda awk eh!"..Haha nasib baik aku lulus..

P/S : Terima kasih cikgu,sabar ajar saye,dari tak berani bawak kat jalan besar terus berani,siap bagi bawak Perdana lagi (tu pun sebab cikgu kat sebelah..) Pst..Cikgu cakap saye terror sebab belajar 16 jam terus lulus dengan sekali test ..(Cikgu memang saje buat hidung saye kembang..haha)  

Posted in , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.