Alhamdulillah dapat 2 sekali gus..

Assalamualaikum =)

Terima kasih ya Allah..atas rezeki yang Kau beri pade aku :)
Alhamdulillah..Sekarang ni baru aku ade semangat balik untuk berblogging (walaupun agak penat lately tapi aku kene kuatkan jugak sebab banyak sangat pkare yang aku rase nak share dengan korang :) ) InsyaAllah semoga segale info dan ilmu yang aku nak sharekan lepas ni berguna dan dapat tambah general knowledge korang...Ameen...Dua tiga hari ni aku memang agak busy..Bayangkanlah dalam seminggu aku dapat 2 jobs..Alhamdulillah la...(Kalau tak sebelum ni kan aku goyang kaki,menganga je kat rumah..)So bile dah busy tu biaselah..Mase nak berblogging tu terhad dan mood kadang datang kadang tak datang.Mood yang datang kalau dah penat adelah..? mesti lah mood rehat and TIDO..:P

Ok cite pasal 2 jobs (part time je pun..huhu) yang aku dapat dalam seminggu tu,first aku dapat job sebagai "pembantu doktor" kat Klinik Pergigian & Ortodontik Dr Ahmad kat Rawang..Second,aku jadi "guru tuition" sekolah rendah untuk subjek Maths and English (BI aku tak power sangat pun so ajar sekolah rendah je la..hee) Anyway,TQ kat kawan aku,Ain Atikah yang pinjamkan student die untuk aku..So sekarang ni memang aku busy dengan  susun jadual,cari buku,tengok ape yang aku kene ajar,budget yuran and macam-macam lagi...Alhamdulillah jugak la sebab aku dah pernah ade pengalaman buat tuition untuk student form2 lepas SPm ri tu... ;)

Ok berbalik kat cite pembantu doktor gigi tu,since aku study bidang IT,so aku start dengan "o" @ zero..So doktor ajar aku macam-macam,and,aku dapat pengalaman yang orang-orang sebidang dengan aku tak dapat..hikhik..(Contohnye,aku tengok macam mane doktor pasang braces,tanggal braces,bersihkan gigi,buat model gigi dan macam-macam lah lagi..) Tapi macam mane pun bende-bende ni lah yang aku akan share kan kat korang semua...Segale info and nasihat pergigian yang doktor bagi tau,untuk entry-entry aku akan datang.insyaAllah..Seronok tau.. ;)

P/S : Dulu mase sekolah aku nak sangat jadi Pakar Perubatan,berangan bukak klinik sendiri and bukak pusat tuition sendiri..Alhamdulillah walaupun hanye pembantu doktor klinik and guru tuition pert time je..Allah still makbulkan permintaan aku untuk merase semua tu .. TQ ya Allah :)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Alhamdulillah dapat 2 sekali gus..

  1. As salam adek awk still keje kat klinik gg dr ahmad tu ker?akk nak tanyer sikit pasal braces

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astaghfirullah...mintak maaf sis...dekat setahun baru sy bace...something bad happend to my blog that i cant even bukak my own blog..tp i will dfinitely try my best to entertain tu ok..sorry..

      Delete

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.