Berhenti berharap..

 Hari ni aku dah dapat jawapan untuk semua persoalan yang ade dalam fikiran aku.
Terima kasih sebenarnye kat farah,jiran aku,dalam tak sengaja tindakan die semalam buat aku sedar semula.
Aku patut berhenti berharap untuk orang yang sikit pun x pandang aku.memang betul orang kate,kita x boleh paksa orang untuk suka kita.Aku pun x pasti kenapa aku suka kat die.Mungkin sebab die banyak tolong aku dulu,bagi semangat balik kat aku time aku down dulu,selalu datang tempat aku sebab nak tolong aku..Erm mungkin sebab budi baik die tu yang buat aku suka die..
mungkin sebab dulu aku pernah rapat dengan die,sifat caring die tu yang buat aku suka die..mungkin.
So ikhlas ke aku suka die?
    Lepas ni aku da taw ape aku patut buat.aku kene tutup sekejap hati aku untuk suka2 orang ni..fokus dengan last sem aku ni,..and cipta masa depan yang cerah atas usaha aku sendiri..kene terus usaha..:)
aja2 fighting!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.