Thursday, 23 February 2012

Seronok betul berjalan semalam..=.="



     Dia memang dah lain..bukan yang macam aku kenal dulu..kalau je aku boleh repair laptop aku sendiri,aku x mintak tolong dia..
     Dari pukul 8.30 pagi aku kuar rumah,pergi bank,pastu pergi ktm dengan bawak laptop,aku punye lah kol berkali-kali dia angkat pun,sebab kan aku dah cakap nak dtg,aku teruskan jugak pjalanan tu..elok aku sampai je kat KL sentral,aku call dia,angkat pulak..pastu cakap malas nak kuar...Dah la aku sorang-sorang nak ke Bukit Badak tu..terpaksa lah aku patah balik rawang balik...rase macam nak nangis,tapi tahan je..sebab xkan nak nangis depan orang ramai pulak kn..
    Aku memang tertanye-tanye sangat kenape dia tergamak buat aku macam tu..sikit pun x mintak maaf,x inform,n x rase kesian langsung...Maksudnye sekarang dulu aku anggap dia tu gentle ape semua tu mungin bukan dia yang sebenarnye...
Manusia memang cepat berubah...yup memang betul..tak de ape kat dunia ni yang KEKAL..
So lepas ni aku tak boleh terlalu berharap atau percaye dengan orang..hurm..

No comments:

Post a Comment

Designed by Nurul Husna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...