Aku bukan lagi student IT..

Assalamualaikum


Rase sedih,penat,and bosan memang ade dalam diri aku sekarang..Sejarah pun berulang kembali bile aku yang awalnye nak jadi doktor pakar perubatan sangat-sangat,tapi tak dapat,and aku ikut cakap cikgu aku untuk masuk bidang IT,then aku masuk dengan start dari ZERO.. aku usaha sungguh-sungguh lepas seorang kawan aku *** bine and tanam semangat dekat aku..

Aku usaha sungguh-sungguh untuk datangkan rase minat..Tapi secare psycho kite akan buat something dengan bersungguh-sungguh bile adenye sumber inspirasi kan..Tapi ape pun aku memang dah start tukar ambition aku dari doktor kepade programmer..

Berhenti setengah jalan sebelum tercapat impian memang bende yang sangat memilukan,memeritkan,menyedihkan dan me me me yang lain..Sangat frust..But whatever it is..Just move with the flow..Yang penting aku kene bukak hati untuk cinta and suka kat bidang baru ni...

Susah jugak nak buat bende yang kita tak suka..So by hook or by crook,perlu latih diri untuk suka.. Aja2! 
Sekarang aku kene belajar dari ape yg pernah jadi dulu,and usaha lebih untuk suka dengan bidang baru ni..InsyaAllah aku bole..kot..boleh la..hurm..sebabkan kat U ni lecturer ajar laju gile....So aku rase mcm nak give up pun ade,sebab aku i just start from zero..ok may be i've heard about it before tapi itu untuk 3 tahun lepas...and just for the basic...Arrgghhh...Stressnyee....Ya Allah please help me..Aku taw ini yang terbaik kau berikan untuk aku..Tunjukkanlah hikmah disebalik semua ni :'((

I DonT KnOw What I WanT To Be!!!

P/S : Fighting!! u can do it Husna!! U're not the one who could give up easily!!! remember!

Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.